Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılmalıdır

Sosyal ağlar bugünün ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Etrafımızdaki sosyal ağları kullanmayan insanların sayısı neredeyse yok denecek kadar azdır. Dünya çapında 3 milyardan fazla insan sosyal medya hesaplarını kullanıyor. Peki nasıl aktif şekilde bu hesaplarımızı yönetebiliriz?

Hikaye İşlevini Kullanın!

Snapchat ile başlayan içerikten kaybedilen bir hikaye özelliği Instagram desteği ile popüler oldu ve şimdi en popüler zamanda WhatsApp ve Youtube desteği ile popüler oldu. Sosyal ağ kullanıcılarının yeni bir eğilimi olan hikayeler, kullanıcılar arasında popülerdir, çünkü yalnızca bir süre izlenebilirler. İnsanlar paylaşılan içeriği tekrar görmek istemiyor ve paylaşılan içeriğin bir kısmı tekrar tekrar kontrol edildiğinde biraz garip. Dönüşümlerinizi önemli ölçüde artırabilen bu özellik şu anda çok popüler.

 Aktif Olmayı Unutmayın!

Sosyal ağlarda kullanıcılar, abone oldukları sayfaları dikkatlice seçer. Bir süredir kullanılmayan bir hesap kolayca izlenebilir. Takipçilerini kaybetmemek için proaktif olmak önemlidir. Abonelerinize aktif olduğunuzu göstermek için haftada en az 3 promosyon yeterlidir. Ayrıca, sabah saat 10 civarında, sosyal medya hesapları en kontrollü saatler olarak bilinir. Bu zamanlarda gerçekleştirdiğiniz sosyal medya yönetimi hisselerin etkileşiminin daha yüksek olacağını lütfen unutmayın!

 Güncel Kalmaya Özen Gösterin!

Eski konuları değiştirmek, hala bu konuyu önemsemediğinizi değil, eski olduğunuzu düşünmenizi sağlayacaktır. Birkaç ay önce sona eren Dünya Kupası hakkında yaptığınız payın bugün bu etkisi olmayabilir. Günümüzde modaya uygun temalarda oluşturduğunuz orijinal içerik daha fazla kullanılıyor ve daha fazla takipçi edinmenize olanak tanıyor.

 Etkileşimden Kaçının!

Sosyal ağlarda, birçok kullanıcı insanlarla veya izledikleri sayfalarla sohbet etmeye çalışır. Sosyal ağlarda trendin popülerleşmesi ve eski moda geri dönüşü çok hızlı. Sosyal medya trendlerini takip etmek ve bunları yeni trendler doğrultusunda paylaşmak, daha fazla takipçi edinmenize ve daha fazla insan çekmenize yardımcı olabilir. Abonelerinizin neler paylaştığını her zaman takip etmeniz ve yeni trendlerden haberdar olmak için sayfaları takip etmeniz gerekebilir.

 Hangi Sosyal Medya Platformunun Sizin İçin Uygun Olduğunu Bilin

Hedef kitlenizin hangi sosyal medya platformunu kullandığını da bilmelisiniz. Eğer bahsettiğiniz iş topluluğunun aktif bir üyesiyseniz, Instagram değil, LinkedIn doğru seçimdir.

İstediğiniz sosyal ağ platformu hakkında bilgi paylaşmazsanız, hedef kitlenize ulaşamayabilirsiniz. sosyal medya platformları hakkında  vize ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Paylaş: